Dagelijks krijgen we on- en offline een bombardement aan informatie tot ons, waarvan een aanzienlijk deel reclame. Gevraagd, maar voornamelijk ongevraagd. Probeer daar maar eens tussen te komen en ervoor te zorgen dat je doelgroep je sympathiek vindt, instapt en aan boord blijft.
Natuurlijk is het belangrijk dat je dáár aanwezig bent waar je doelgroep aanwezig is. Maar alle gegenereerde data ten spijt, daarmee ben je er nog niet. Hoe word je opgemerkt, hoe lukt het je de gewenste actie voor elkaar te krijgen en hoe weet je ze aan je te binden? Daar is geen standaardoplossing voor. Omdat je merk, product, dienst of organisatie, ook niet standaard is. Dus zul je onderscheidend moeten zijn. En authentiek. Oscar Wilde zei het ooit al: ’Be yourself. Everybody else is already taken.’
Als je het gevoel hebt dat je (marketing)communicatie niet in de pas loopt met wat de identiteit daadwerkelijk is (maar vooral zou moeten zijn), dan is ID-RAY© een mogelijkheid om het eens te laten doorlichten en richting bepalend advies te krijgen. ID-RAY© kent twee versies. De Quick Scan en de Extensive Scan. Hieronder lees je er meer over.