• hertog-makelaars-logo

    hertog-makelaars-logo

  • hertog-makelaars-huisstijl

    hertog-makelaars-huisstijl

  • hertog-makelaars-sliders

    hertog-makelaars-sliders

  • hertog-makelaars-foto

    hertog-makelaars-foto

Hertog Makelaars Vanaf de eerste gesprekken werd al duidelijk dat Libardo Hertog niet als een doorsnee makelaar aan de slag wilde, maar als ’kind van deze tijd’. Geen duur kantoor op A1 locatie, liever aan de keukentafel bij klanten. Paperless office, zich bedienend van alle app’s en tooltjes. Snel kunnen handelen voor z’n klanten. Altijd daar zijn waar hij nodig is. En daarmee was z’n branding geboren: Altijd daar. Geen dikke leasebak, maar een bescheiden (wel heel opvallend) Fiatje 500. Niet voortdurend met z’n eigen hoofd in alle uitingen, maar wel met datzelfde Fiatje.

Concept & art direction, logo- & huisstijl ontwikkeling, website ontwerp, diverse communicatie uitingen