NEW STYLING

Website & Campagne

Waarom?

Twee zussen met een goed lopende bruidsmodezaak in Almere. Zo goed dat ze uit hun jas groeien en naar een groter pand in Hilversum verhuizen. Een nieuwe website is gewenst en er moet ruchtbaarheid aan de nieuwe vestiging gegeven worden. Dus wordt Professional Outsiders (collectief van zelfstandige reclamemakers) benaderd. Die zien het wel als een uitdaging om dat te combineren met wat reuring in het Gooise (inclusief matras).

Hoe?

Op dat moment staan de roddelbladen vol over de relatie tussen twee tv persoonlijkheden. Zo’n relatie zou maar zo tot een huwelijk kunnen leiden. En dan moet je er wel helemaal klaar voor zijn, was de goede raad. Daarnaast zou het mooi zijn om met 2 radiocommercials het heugelijke New Styling-nieuws te delen met de wereld. Jammer, daar is nét geen budget voor. Toch worden ze (in eigen beheer) geproduceerd, maar gaan op een andere wijze in de ether.

Resultaat

Die radiocommercials staan als filmpjes op social media. Met als stimulus om te delen: kans op een overnachting in de bruidssuite van Kasteel De Hooge Vuursche. Gelijktijdig staat ook een 1/1 pagina advertentie dagblad waarin die twee tv persoonlijkheden worden aangesproken. Alles met een herkenbare huisstijl met zijde. Die uitgerold wordt over alle media en middelen.

Art directie en vormgeving: Guus Ottens. Concept en tekst: Herbert van Hoogdalem. Copywriter: Nico de Bruin. Fotografie: Floris Kaspers. Realisatie website: Jeroen Riemens.

Campagne

Website