FRANS POOTJES

Corporate Identity & Acties

Waarom?

Als je free lance actief bent in dit mooie vak, is het belangrijk om af en toe je aanwezigheid te laten gelden. Met een nieuwe huisstijl, een pakkend regeltje waarmee je je flexibiliteit benadrukt, verse website, een ouderwetsche ansichtkaart actie en een online video bijvoorbeeld. Frans Pootjes deed het meteen maar allemaal.

Hoe?

De meeste ingrediënten voor de huisstijl lagen er al. Wel zo makkelijk, GO hoefde het eigenlijk alleen nog maar fijn te slijpen en er een harmonieus geheel van te maken. En te vertalen naar alle gewenste middelen. De website stond grotendeels al in de steigers, alleen nog de diverse beelden aanleveren en wat art direction op voeren.

Resultaat

Een huisstijl waarin elke keer de visualisatie van Frans’ kwaliteit en flexibiliteit gevisualiseerd wordt. Dus ook op z’n website, die overigens inmiddels alweer ververst is. En als GO dan toch bezig is met verschillende video-animaties onder de knie te krijgen, dan passen we dat maar meteen toe voor Frans Pootjes.

Vormgeving en art direction: Guus Ottens. Concept en tekst: Frans Pootjes.

Huisstijl

Acties

Website