GO
GO. Niet alleen de initialen van Guus Ottens, gepokt en gemazeld in het reclamevak bij een hele reeks vooraanstaande nationale en internationale reclamebureaus. En onafhankelijk als creative director nog voor het woord ZZP-er bestond. GO is ook een samenwerkingsverband van een aantal doorgewinterde specialisten in het communicatie-vak. Denkers en doeners. Stuk voor stuk sterk in hun eigen discipline. Op afroep inzetbaar om een bijdrage te leveren aan het verwezenlijken van onderscheidende en succesvolle projecten. Als opdrachtgever werk je daarmee niet alleen met korte lijnen, maar je bereikt ook meer met je beschikbare budget. En GO klinkt ook lekker aanmoedigend. We roepen het wanneer alles aan het eind van de keten klopt. Hoe dat allemaal werkt en waarvoor je GO precies kunt inschakelen, lees je hieronder. Meteen een afspraak maken kan natuurlijk ook.
CONCEPT
Alles begint met een goed idee. Dus ook als je een product of dienst onder de aandacht wil brengen bij je doelgroep. Maar ga er maar aan staan. Dat lukt je als ondernemer over het algemeen zelf niet. Voor GO is bijna dagelijks werk. Concepten ontwikkelen op basis van duidelijke doelstellingen. Weten wat je doelgroep beweegt en hoe je markt er uitziet is daarvoor wel een vereiste.
En dan moet je niet raar staan te kijken dat er misschien wel meerdere ideeën uit komen rollen. Die we je presenteren in schetsvorm en dan vervolgens samen toetsen op haalbaarheid, effectiviteit en impact.
Maar je kunt GO ook uitnodigen voor andere zaken zoals product- of dienstontwikkeling. Om verrassende mogelijkheden te helpen ontdekken die je tot dat moment nog niet zag.
MEER WETEN OVER CONCEPT?
BRANDING
Een zorgvuldig opgebouwd merk kent geen standaardoplossing. Wij schudden het ook niet even uit onze mouw na één kennismakingsgesprek. Het is een traject dat we samen met je ingaan. Als je doelgroep en positie in de markt duidelijk is, kijken we hoe je je verhaal op een onderscheidende manier kunt vertellen en laten zien. Conceptuele richtingen waar uiteindelijk de gewenste merkpersoonlijkheid uitrolt. Met de juiste tone-of-voice, logo en visuele aanpak, begint het dan al aardig op een tastbaar merk te lijken. Met een unieke uitstraling en belofte.
Dat werken we dan weer uit naar voorstellen waarmee je het merk verder uitbouwt én onderhoudt! Gericht op zowel de externe- als de interne communicatie. Want je kunt de wereld wel vertellen wat of wie je bent, maar jij en je mensen moeten er zelf ook in geloven en naar handelen. Desgewenst met een voorstel voor alle communicatiemiddelen.
MEER WETEN OVER BRANDING?
DESIGN & ART DIRECTION
Hoewel we zonder schroom durven te zeggen dat we sterk zijn in concept- en merkontwikkeling, met een paar beschrijvende regels op een A-viertje hebben we zelden iemand overtuigd. We presenteren eerste voorstellen al behoorlijk uitgewerkt en maken het daardoor tastbaar in woord en beeld. Als een voorstel uiteindelijk de handen op elkaar krijgt, moet dat natuurlijk tot in detail uitgevoerd worden.
Ideeën zo vormgegeven dat het in dienst staat van wat je wil communiceren. Een design dat het juiste gevoel opwekt. Vorm volgt inhoud. Of het nu om een logo gaat of een complete huisstijl. Website, illustratie, fotografie of video.
We beheersen een hoop van de daarvoor nodige disciplines bij GO. Maar we kennen ook onze beperkingen. Dus als we specialisten nodig hebben om het ideaalplaatje te kunnen verzorgen, dan weten we ze te vinden. We begeleiden het hele traject, geven sturing om de gewenste stijl en sfeer te bereiken en bewaken de inhoudelijke vertaling. Dat heet in goed Nederlands: art direction.
MEER WETEN OVER DESIGN & ART DIRECTION?
PRESENTATIES
Een professionele presentatie die je verhaal overtuigend voor het voetlicht brengt. Als Keynote, PowerPoint, of video. GO heeft er veel ervaring mee. Mocht je desondanks toch zelf per sé je presentatie willen produceren, dan geven we je gouden tips in onderstaande animatie-video.
MEER WETEN OVER PRESENTATIES?