GO

GO

GO. Niet alleen de initialen van Guus Ottens. Gepokt en gemazeld als art director en creative director bij een hele reeks vooraanstaande nationale en internationale bureaus. En onafhankelijk nog voor het woord ZZP’er bestond. Gaandeweg naast het ’reguliere’ creatieve werk, als vanzelf ook met merkontwikkeling (branding) gaan bezighouden. Want na verloop van tijd ga je goed in de smiezen krijgen wat daarvoor nodig is.

GO is ook een samenwerkingsverband van een aantal doorgewinterde specialisten in het communicatie vak. Denkers en doeners. Stuk voor stuk sterk in hun eigen discipline. Inzetbaar om bijdrage te leveren aan het verwezenlijken van onderscheidende en succesvolle projecten.

GO. Ook omdat het zo lekker aanmoedigend klinkt. Als alle puzzelstukjes op z’n plek liggen en je van start kunt gaan met wat we samen hebben neergezet. Hoe dat allemaal werkt en waarvoor je GO precies kunt inschakelen, lees je hieronder. Meteen een afspraak maken kan natuurlijk ook.

ID-RAY®

Als je het gevoel hebt dat de (marketing)communicatie van je merk, product of organisatie niet in de pas loopt met dat wat het daadwerkelijk zou moeten zijn, dan is ID-RAY© een mogelijkheid om dat te screenen. ID-RAY© is de communicatie quick-scan die we bij GO hanteren. In een dag tijd vragen we je het hemd van het lijf. Kijken naar de markt en concurrenten, naar merkidentiteit, alle huidige communicatie uitingen en -middelen: de website, social media, etc. En komen daarna met een analyse en aanbevelingen. Aanbevelingen die een richting aangeven. Een richting die de basis kan vormen om onderscheidend je merk, product of organisatie neer te zetten. En recht doet aan wat het daadwerkelijk is.

Kosten zijn afhankelijk van de complexiteit. Een light versie bieden we aan voor € 995,00. Een medium-versie voor € 1495,00. En de large versie voor € 1995,00.

MEER WETEN OVER ID-RAY®?

Icon Concept_def

CONCEPT

Alles begint met een goed idee. Dus ook als je een product of dienst onder de aandacht wil brengen bij je doelgroep. Maar ga er maar aan staan. Dat lukt je als ondernemer over het algemeen zelf niet. Voor GO is bijna dagelijks werk. Concepten ontwikkelen op basis van duidelijke doelstellingen. Weten wat je doelgroep beweegt en hoe je markt er uitziet is daarvoor wel een vereiste.

En dan moet je niet raar staan te kijken dat er misschien wel meerdere ideeën uit komen rollen. Die we je presenteren in schetsvorm en dan vervolgens samen toetsen op haalbaarheid, effectiviteit en impact.

Maar je kunt GO ook uitnodigen voor andere zaken zoals product- of dienstontwikkeling. Om verrassende mogelijkheden te helpen ontdekken die je tot dat moment nog niet zag.

MEER WETEN OVER CONCEPT?

Icon Branding_def

BRANDING

Een zorgvuldig opgebouwd merk kent geen standaardoplossing. Wij schudden het ook niet even uit onze mouw na één kennismakingsgesprek. Het is een traject dat we samen met je ingaan. Als je doelgroep en positie in de markt duidelijk is, kijken we hoe je dat op een onderscheidende manier kunt vertellen en laten zien. Doorgaans zijn dat een paar schetsmatige richtingen. Waar uiteindelijk de gewenste merkpersoonlijkheid uitrolt. Met de juiste tone-of-voice, logo en visuele aanpak, begint het dan al aardig op een tastbaar merk te lijken. Met een unieke uitstraling en belofte.
Dat vertalen we dan weer naar een concept waarmee je het merk verder uitbouwt én onderhoudt! Gericht op zowel de externe- als de interne communicatie. Want je kunt de wereld wel vertellen wat of wie je bent, maar jij en je mensen moeten er zelf ook in geloven en naar handelen. Desgewenst met een voorstel voor alle communicatiemiddelen.

MEER WETEN OVER BRANDING?

Icon Design_def

DESIGN & ART DIRECTION

Hoewel we zonder schroom durven te zeggen dat we sterk zijn in concept- en merkontwikkeling, met een paar beschrijvende regels op een A-viertje hebben we zelden iemand overtuigd. We presenteren eerste voorstellen al behoorlijk uitgewerkt en maken het daardoor tastbaar in woord en beeld. Als een voorstel uiteindelijk de handen op elkaar krijgt, moet dat natuurlijk tot in detail uitgevoerd worden.

Ideeën zo vormgegeven dat het in dienst staat van wat je wil communiceren. Een design dat het juiste gevoel opwekt. Vorm volgt inhoud. Of het nu om een logo gaat of een complete huisstijl. Website, illustratie, fotografie of video.

We beheersen een hoop van de daarvoor nodige disciplines bij GO. Maar we kennen ook onze beperkingen. Dus als we specialisten nodig hebben om het ideaalplaatje te kunnen verzorgen, dan weten we ze te vinden. We begeleiden het hele traject, geven sturing om de gewenste stijl en sfeer te bereiken en bewaken de inhoudelijke vertaling. Dat heet in goed Nederlands: art direction.

MEER WETEN OVER DESIGN & ART DIRECTION?

Icon Presentaties_def

PRESENTATIES

Een professionele presentatie die je verhaal overtuigend voor het voetlicht brengt. Als Keynote, PowerPoint, of video. GO heeft er veel ervaring mee. Mocht je desondanks toch zelf per sé je presentatie willen produceren, dan geven we je gouden tips in onderstaande animatie-video.

MEER WETEN OVER PRESENTATIES?